ویدئو مارکتینگ
بزودی اکثر برندهایی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند مجبورند به سراغ معرفی برند و محصولات خود به صورت گسترده با ویدیو بروند. بازاریابی از طریق ویدیو خود مستلزم تولید ویدیوهایی است که هم بتواند رویکرد و لحن برند را به بهترین شکل و در کوتاهترین زمان انتقال دهد و هم رسانه ای درست برای پخش ویدیو انتخاب گردد. در این مسیر ا راهکارهای ویدئو مارکتینگ حیطه طراح همراه خواهید بود.
سوالات متداول
1 - چرا آینده از آن ویدئو مارکتینگ است؟
بین کلیه محتوای دیجیتالی موجود، ویدئو میزان مصرف بسیار بالایی دارد. نسل متولد دهه هشتاد به طور متوسط روزانه ۶۸ ویدئو در بسترهای مورد علاقه خود، مانند یوتیوب و اسنپ چت مشاهده می کند.
2 - ویدئو مارکتینگ چیست؟
دنیای ویدئو مارکتینگ دنیایی بزرگ و گسترده است و تنوع سلیقهی فراوانی هم در آن وجود دارد. کافی است به این فکر کنید که تولید و انتشار یک ویدئوی سی ثانیهای در اینستاگرام با هدف فروش یک کیک و انتشار یک ویدئوی نود دقیقهای در آپارات برای برندسازی شخصی، هر دو زیرمجموعهی ویدئو مارکتینگ محسوب میشوند.
3 - آنچه درباره ویدئو مارکتینگ باید بدانید
اگر شما روشهای بازاریابی دیجیتال را دنبال کرده باشید، حتما میدانید که «ویدئوها» در سال ۲۰۱۷ بیش از هر زمان دیگری دارند جهان بازاریابی را دگرگون میکنند. از سال ۲۰۱۶ ویدئوها نه فقط یک گزینه برای بازاریابها، بلکه بخش حیاتیِ هر راهبرد موفق بازاریابی هستند.