بررسی و موجودی محتوا

بررسی و موجودی محتوا

مهمترین کار در این فعالیت، بررسی محتوا وبسایتتان می باشد که آیا واقعا محتوای وبسایت شما اطلاعات مفیدی به کاربر ارائه میدهد یا خیر.اگر شما واقعا می خواهید که کاربران خود را همیشه راضی نگه دارید، باید محتواهای گذشته خود را بررسی کنید و به آنها با توجه به خوانده شدن و نظرات، امتیاز بدهید. این راه موفقیت شما در سال 2019 است.

یکی از دلایل ناراضی بودن کاربران، زیاد بودن صفحات وبسایت مخصوصا بخش مقالات است. زیاد بودن صفحه علاوه براینکه باعث افزایش سرعت بارگذاری وبسایت می گردد، کاربر را به جای تشویق بیشتر خسته می کند و در نهایت بعد از چند وقت وبسایت شما را دیگر بازدید نخواهید کرد. براساس تحقیق هایی که صورت گرفته است حذف کردن صفحات بیهوده وبسایت باعث افزایش رضایت کاربران و در نتیجه میزان کلیک را بالا میبرد.

برای اینکار یک لیستی از محتویات وبسایت خود نگه دارید و آنهایی را که باید ویرایش یا حذف نمایید را بررسی کنید. محتویاتی که نیاز دارند بیشترروی آنها فعالیت صورت گیرد را بررسی کنید. تولید یک محتوای قوی به اندازه تولید صد محتوای ضعیف و کوتاه ارزش دارد.

این نکته را باید یاداور شویم در حذف لینکهایی که توسط گوگل شناخته شده اند دقت بیشتری باید نمایید، چونکه اگر کاربری برروی لینکهای حذف شده کلیک نماید و صفحه خطا بازشود وبسایت شما جریمه خواهد شد. بهتر است که او را به یک صفحه با توضیحات مناسب راهنمایی کنید.