افزایش بازدید سایت از گوگل

افزایش بازدید سایت از گوگل

توجه داشته باشید که لزوما بهبود رتبه سایت نمی تواند تضمینی برای افزایش ورود کاربر به سایت از گوگل باشد. این درست است که هرچه رتبه بهتری در گوگل کسب کنید ، شانس بیشتری برای جذب کاربر دارید ، اما در صورتی که اصول موثر در نرخ کلیک را رعایت نکنید پس از مدتی نه تنها بازدید مناسبی کسب نمی کنید بلکه جایگاه خود را نیز از دست می دهید.

با روش های زیادی می توان ورودی سایت را افزایش داد ، اما در حال حاضر ، هدف ما معرفی و بیان روش هایی برای افزایش بازدید از گوگل است.

یکی از مهم ترین اقدامات در بازاریابی اینترنتی ، سئو و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو به منظور افزایش بازدید و ترافیک سایت می باشد. بازاریابان همواره تلاش می کنند تا نسبت به سایر رقبا سهم بیشتری از کاربران و مشتریان کسب کنند. روش های زیادی برای افزایش ورودی گوگل یک سایت وجود دارد که در این میان می توان به تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز ، انتشار ویدئو و تصاویر و فرآیند سئو اشاره داشت.

روش های افزایش ورودی سایت از گوگل

اگر بطور کلی بخواهیم روش های افزایش بازدید گوگل و ورود کاربران به سایت را بیان کنیم ، می توانیم به سئو سایت و تبلیغات موتورهای جستجو اشاره کنیم. اما خود سئو چندین زیرشاخه و حوزه را شامل می شود که برخی تاثیر بیشتری بر ترافیک سایت دارند.

برخی از اقدامات سئو به منظور بهبود سرعت سایت ، برخی دیگر جهت جذب کاربران از طریق وب سایت های دیگر و مجموعه ای از اقدامات برای بهبود رتبه سایت انجام می شوند. اما باز هم نمی توان آنها را تضمینی بر افزایش ورودی سایت از گوگل دانست.

مهم ترین نکته در افزایش ورودی سایت و بازدید گوگل ، تمرکز بر روش هایی است که کاربر را متقاعد به کلیک بر لینک سایت شما از میان تعداد زیاد رقبا در گوگل نماید. طبق تجارب ما ، اقدامات زیر تاثیر بیشتری در این زمینه دارند که با اجرای این روشها که اکثرا رایگان هستند ، می توانید ورودی سایت از طریق موتورهای جستجو را افزایش دهید.

روش های افزایش بازدید گوگل بصورت رایگان

ترکیب انواع محتوا

افزایش توجه موتور جستجوی گوگل به ویدئو و تصاویر منتشر شده و همچنین علاقه بیشتر کاربران به این نوع محتوا ، می توان نتیجه گرفت که یکی از بهترین روش های افزایش ورودی سایت از طریق گوگل ، تولید و انتشار ویدئو ، کلیپ ، فایل های صوتی ، پادکست و تصاویر جدید می باشد. این نوع فایل ها علاوه بر اینکه می توانند بصورت مجزا در صفحه اصلی گوگل نمایش داده شوند ، در بخش ویدئو یا تصاویر هرکدام از موتورهای جستجو نیز درج می شوند.

یکی از روش های افزایش بازدید گوگل ، استفاده همزمان و ترکیب چند نوع محتواست. محتوا فقط متن نوشتاری نیست. هرآنچه که بتواند مفهوم یا هدفی را به کاربر منتقل نماید برای یک سایت مفید است. یعنی شما در صفحات سایت ، ترکیبی از متن ، تصویر ، ویدئو یا صوت را درج کنید. یکی از فرمول های جادویی در بازاریابی محتوا نیز همین است. تنوع محتوا در کنار طول و قالب آن می تواند جذابیت بیشتری برای کاربران داشته باشد. همچنین شانس حضور در نتایج به ازای جستجوهای مختلف و انواع محتوا را بیشتر خواهد کرد.

طبق تحقیقات انجام شده ، صفحاتی که حداقل یک ویدئو در محتوای خود دارند ، در حدود 50 درصد از وبسایت های دیگر نرخ کلیک بیشتری دارند. از طرفی چون گوگل ، برای ویدئو ، تصاویر ، pdf ، word و سایر فرمتهای محتوایی ، بخش های مجزا و ویژه ای را در نظر گرفته ، پس تنوع محتوا می تواند یک صفحه را در چندین کتگوری بگنجاند و تعداد دفعات مشاهده آن در نتایج را افزایش دهد.

توجه سئو داخلی و تکنیکال

علی رغم تاثیر فاکتورهای متعدد در رتبه بندی سایت در موتور جستجو ، اما اگر بخواهیم فقط 1 عامل را برای افزایش بازدید گوگل نام ببریم ، بدون شک سئو داخلی و تکنیکال خواهد بود.یک وبسایت ابتدا باید از نظر فنی و وضعیت ساختاری عملکرد قابل قبولی داشته باشد تا سایر روشهای سئو نتیجه دهند. وضعیت سایت خود را حتما بررسی کنید و تنظیمات مربوط به url  ها ، لینکها ، تصاویر ، متاتگ و کدهای سایت را بازبینی نمایید.

اگر سایت شما با وردپرس طراحی شده ، معمولا بسیاری از نکات تکنیکال در برنامه نویسی و ساختار سایت رعایت شده ، اما در تنظیمات robots.txt ، نقشه سایت ، فایل htaccess ، انتخاب نوع url  ، تگ alt تصاویر باید دقت داشته باشید.

استفاده از کلمات کلیدی طولانی و lsi

الگوی جستجوی کاربران نسبت به گذشته تغییرات زیادی کرده. در حال حاضر ، کلمات کلیدی طولانی و عبارات ، بیشتر توسط کاربران جستجو می شوند. همچنین به دلیل ارتقای الگوریتم های گوگل ، این موتور جستجو قادر است که عبارات و کلمات هم معنا ، در یک راستا و با مفهوم مشترک را به خوبی شناسایی کند. به همین دلیل عبارات کلیدی طولانی و کلمات lsi  می توانند موجب افزایش بازدید گوگل شوند.

در حال حاضر ، تکرار و استفاده از کلمات lsi  اهمیت بیشتری از خود کلمه کلیدی اصلی دارد و چون روشی کاملا طبیعی محسوب می شود ، سایت را در جایگاه بهتری نیز قرار خواهد داد. اگر در این رابطه اطلاعات کمی دارید پیشنهاد می کنیم مقاله کلمات کلیدی lsi را مطالعه کنید تا شناخت بهتری از این نوع عبارات داشته باشید.

تحلیل بازدید در گوگل آنالیتیکس

توجه به رفتار کاربران پس از بازدید یک صفحه از سایت اهمیت دارد. به کمک گوگل آنالیتیکس می توانید تعداد بازدید ، زمان بازدید و bounce rate هر صفحه را تحلیل کنید. در صورتی که هریک از این فاکتورها ایراداتی داشتند (برای مثال تعداد بازدید کم ، زمان بازدید کوتاه یا bounce rate  بالا جز مشکلات اساسی هستند) می توانید آنها را برطرف کنید. مطمئن باشید که هر اقدامی در جهت بهبود و رفع ایرادات سایت انجام می دهید به افزایش بازدید گوگل می انجامد.

استفاده از structured data

یکی از روش هایی که موجب درک بیشتر ربات گوگل از محتوای صفحات وب می شود ، داده های ساختار یافته یا structured data هستند. این داده ها نوعی کدهای html  هستند که با مشخص کردن نقش هر بخش از صفحه ، فهم آن را برای موتورهای جستجو افزایش می دهند. کاملا واضح است که هرچه خزنده گوگل درک بهتری از سایت داشته باشد ، به ازای جستجوی عبارات بیشتری در نتایج نمایش داده خواهد شد و بازدید بیشتری نیز کسب خواهد کرد.

کدهای نشانه گذاری schema   ، ستاره دار کردن مطالب در گوگل ، نمایش لینک شبکه های اجتماعی در اطلاعات سایت ، اطلاعات تکمیلی در رابطه با یک شخصیت معروف ، rich snippents نمونه هایی از کاربرد داده های ساختار یافته هستند. تحقیقات نشان داده که structured data تاثیر کاملا مستقیمی در افزایش نرخ کلیک دارد.

استفاده از structured data برای افزایش بازدید گوگل

افزایش بازدید گوگل با لینک سازی داخلی

لینک های داخلی مانند پلی میان صفحات و مطالب سایت هستند. زمانی که کاربر در حال مطالعه یک صفحه است ، پیشنهاد یک لینک از صفحه دیگر ، می تواند او را ترغیب به بازدید بیشتر و ادامه حضور روی سایت نماید. لینک سازی داخلی نه تنها برای کاربران ، بلکه حرکت خزنده موتورجستجو در سایت را نیز آسان و سریعتر می کند. علاوه بر این ، لینکسازی در بالا رفتن اتوریتی و اعتبار تمامی مطالب سایت تاثیر دارد. مجموع تمام این نتایج ، به افزایش بازدید گوگل کمک زیادی می کند.

کلمات کلیدی جدید پیدا کنید

به ازای هر کاربری که قصد یافتن یک محصول یا سایت را در گوگل دارد ، می توان کلمه کلیدی بدست آورد. این نشان می دهد که کلمات کلیدی محدودیتی ندارند. شما باید کلمات کلیدی جدید را پیدا کنید و در محتوای صفحات از آنها استفاده کنید. تحقق این هدف ، مستلزم شناخت دقیق از فعالیت سایت ، مشتریان و مخاطبان ، محصولات یا خدماتی است که ارائه می دهید. یافتن عبارات جدید به توسعه سایت و افزایش حضور در نتایج جستجو می انجامد. هرچه دایره عبارات و کلمات مربوط به کسب و کار خود را توسعه دهید ، بازدید بیشتری بدست می آورید.

توجه به ریسپانسیو بودن و سازگاری با موبایل

نسخه موبایل سایت ، از سال 2021 اولویت اصلی گوگل برای رتبه بندی سایت ها خواهد بود. یک سایت خوب باید در تمام دستگاه ها مثل لپتاپ ، موبایل و تبلت به وضوح قابل مشاهده باشد. این یعنی تمام بخشهای سایت ، مثل محتوا ، جداول ، تصاویر ، اسلایدشو ، هدر و فوتر ، سایدبار ، فرم ثبت درخواست ، دکمه های cta ، منو ، لوگو و سایر اجزا ، بدون هیچ مشکلی در هر حالتی اجرا شوند و سایت کاملا ریسپانسیو باشد.

چون به علت استفاده تعداد زیادی از کاربران از موبایل برای جستجو در اینترنت ، بیش از 60درصد جستجوها با تلفن همراه انجام می شود و اگر سایت شما ریسپانسیو نباشد ، نمی تواند در نتایج موبایل رتبه خوبی کسب کند و همانطور که گفتیم از 2021 به بعد ، نتایج جستجو در سایر دستگاه ها ، همان رتبه بندی در موبایل است. پس برای افزایش بازدید گوگل ، حتما به ریسپانسیو بودن و سازگاری با موبایل دقت کنید.

بالابردن سرعت سایت

سایت هایی که سرعت پایینی دارند به هیچ وجه نمی توانند بازدید مناسبی کسب کنند. هدف اصلی گوگل در رتبه بندی ، ارائه بهترین وبسایت از نظر محتوا، ارتباط موضوعی با عبارت جستجو شده ، عملکرد سایت و زمان بارگزاری آن است. پس سایتی را در رتبه بالاتر قرار می دهد که سرعت بیشتری در هنگام بارگزاری داشته باشد. کاهش حجم عکس ها، بهینه سازی کدهای html  ، استفاده از افزونه های کش و یک هاست قدرتمند و پرسرعت می تواند موجب بالابردن سرعت سایت شود.

حتی پس از هر تغییری که روی سایت اعمال می کنید ، حتما باید وبسایت خود را در pagespeed insights انالیز کنید. این مسئله به قدری برای گوگل اهمیت دارد که آن را یکی از فاکتورها و الگوریتم های رتبه بندی قرار داده است. اگر دقت داشته باشید ، جدیدا در کنسول جستجوی گوگل ، بخشی به نام core web vitals  اضافه شده که مربوط به سرعت و عملکرد سایت است. باید سعی کنید زمان بارگزاری هر صفحه از سایت خود را زیر 1.5 ثانیه نگه دارید.

تاثیر بهبود سرعت سایت در افزایش بازدید گوگل

فعال سازی درج نظرات

کاربران ورودی به سایت را حفظ کنید. یکی از راهکارها برای حفظ کاربر در سایت ، فعال سازی درج نظرات است که به ارتباط بیشتر و بهتر کاربر با مدیر یا نویسنده می انجامد و می تواند نظرات ، سوالات و پیشنهادات خود را مطرح کند و با پاسخ دهی شما به نظرات ، یک چرخه مثبت سوال و جواب ایجاد می شود که نه تنها به افزایش طول محتوای صفحه کمک می کند ، بلکه برای سایر کاربرانی که سوالات و نظرات مشابهی دارند نیز جذاب است.

با این کار شما اعتبار سایت را بالاتر می برید و برای خود بازدیدکنندگان و مخاطبین وفادار جذب می کنید. در سایت های وردپرس ، این قابلیت تنها با کلیک یک گزینه و به راحتی امکان پذیر است و نیاز به تغییر اساسی در قالب سایت ندارد. همچنین شما می توانید در قسمت تنظیمات ، تعیین کنید که کامنت قبل از انتشار ، حتما توسط مدیر سایت به تایید برسد و با این کار می توانید از انتشار نظرات اسپم ، بی ربط و هرزنامه جلوگیری کنید.

تحلیل و بررسی رقبا

در هر زمینه ای که فعالیت دارید ، به هرحال رقبایی وجود دارند. تحلیل سایتهای رقیب یکی از مهمترین اقداماتی است که در افزایش بازدید گوگل تاثیر دارد. رقبای شما چه نوع محتوایی تولید می کنند، از چه سایتهایی لینک می گیرند ، روی چه کلمات کلیدی متمرکز هستند، نوع تبلیغات و روش های بازاریابی آنها چیست ، چه تعداد بازدید از گوگل در ماه دارند،چند مطلب در هفته منتشر می کنند، به ازای چه کلماتی بیشتر جستجو می شوند، رتبه الکسا آنها چند است، پربازدیدترین صفحات آنها کدام است و بسیاری از اطلاعات دیگر در رابطه با رقبا می تواند ایده های خوبی به شما بدهد.

باید سعی کنید علاوه بر اقداماتی که خودتان می دانید و آموزش دیده اید ، روش های مثبت و مطلوبی که رقبا اجرا می کنند را نیز به کار ببرید. رتبه بندی گوگل نتیجه بررسی و مقایسه سایت های رقیب در یک حوزه خاص است و هر سایتی که بتواند نسبت به سایرین برتری داشته باشد ، مسلما جایگاه بهتری خواهد داشت.

ثبت بک لینک و رپورتاژ در سایت پربازدید

ثبت بک لینک یا رپورتاژ در سایت های پربازدید ، نه تنها مستقیما و به واسطه دریافت لینک های باکیفیت باعث افزایش بازدید گوگل می شود ، بلکه به علت تعداد بازدیدکنندگان زیادی که سایتهای پر بازدید دارند ، احتمال اینکه روی لینک ، تبلیغات یا رپورتاژ شما کلیک کنند نیز بیشتر خواهد بود.

البته ساخت بک لینک قوانین و اصول خاص خود را دارد. برای مثال اگر قصد ثبت رپورتاژ یا بک لینک در سایتی را دارید ، حتما دامین اتوریتی ، دامین ریتینگ ، پیج اتوریتی ، اسپم اسکور و رتبه الکسای آن سایت را چک کنید. همچنین از سایتهایی که محتوای مرتبط با سایت شما دارند لینک بگیرید.

دقت داشته باشید که لینک سازی ، فرآیند حساس و دشواری است و یافتن سایتهایی که آمار بالایی داشته و مرتبط با سایت شما باشند ، مستلزم صرف وقت و هزینه است. در غیر این صورت با جریمه گوگل و افت رتبه مواجه خواهید شد.

افزایش بازدید گوگل در جستجوی محلی

راه اندازی نتایج جستجوی محلی ، بازدید گوگل بسیاری از سایت ها را افزایش داده است. به ویژه وبسایت های نوپا که از قدرت کمی برای رقابت در نتایج ارگانیک برخوردارند. جستجوی محلی این امکان را می دهد که کاربران به نزدیک ترین فروشگاه ، محصول یا خدمات از نظر مکانی دسترسی داشته باشند و وبسایتهایی نزدیک به کاربر در بالای فهرست نتایج نمایش داده می شوند. تحقیقات نشان می دهد که جستجوهای محلی ، بسیار بیشتر از جستجوهای ارگانیک به خرید کاربر می انجامد. برای اینکه بتوانید در نتایج محلی حضور پررنگی داشته باشید ، باید اطلاعات تماس ، آدرس و محل فعالیت خود را در google map درج کنید. از طرفی به تقویت فاکتورهای سئو محلی مثل استفاده از نام مکان یا شهر در عنوان یا در متاتگ توضیحات بپردازید.

افزایش بازدید گوگل با تقویت فاکتورهای جستجوی محلی

مصاحبه با افراد موفق

یکی از روش های کاملا بکر و عالی برای افزایش بازدید گوگل ، انجام مصاحبه با افراد موفق صنعت یا کسب و کار شما و انتشار ان در سایت است. افراد و شرکت های موفق ، برندهای معتبر و نام آشنایی هستند که مخاطبان یک صنعت به شنیدن دلایل موفقیت ، اصول ، تفکرات و مسیر پیشرفت آنها علاقه دارند. انجام چنین مصاحبه هایی علاوه براینکه امکان تولید محتوای منحصر به فرد را به شما می دهد، بازدید زیادی هم دارد و چون نمونه های مشابه کمی نیز از آن وجود دارد ، خیلی راحت رتبه 1 را در گوگل بدست می آورد.

به جز مصاحبه با افراد ، می توانید به تحلیل شرکت های معتبر ، نگارش محتوای تحلیلی در رابطه با یک واقعه خاص ، بررسی سایت های بزرگ و ارائه زندگی نامه اشخاص و سلبریتی ها به شرط اینکه با موضوع فعالیت سایت شما مرتبط باشد بپردازید.

تقویت آگاهی از برند سایت

معمولا سایت هایی که برند بسیار معتبر و شناخته شده ای دارند، توسط نام برند توسط کاربران جستجو می شوند و یا با وارد کردن آدرس دامنه در مرورگر ، کاربر وارد سایت می شود. شما نیز می توانید با ارتقای برند و تقویت آگاهی کاربران از برند سایت خود ، بازدید سایت را افزایش دهید.

آگاهی از برند به عوامل متعددی مانند تبلیغات ، کیفیت خدمات و محصولات ، ارتباط با مشتری ، مزایای رقابتی نسبت به سایر سایت ها ، فعالیت در شبکه های اجتماعی ، استفاده از نام سایت در تبلیغات ، تطبیق نام دامنه با برند و… بستگی دارد. نقش سئو به عنوان یکی از بهترین روشهای بازاریابی اینترنتی نیز در ارتقای برند پررنگ است و موجب شناسایی بیشتر به مخاطبان و جذب مشتریان جدید می شود.

افزایش بازدید سایت با گوگل ادوردز

گوگل ادوردز هم یکی از روش هایی است که می تواند ورودی سایت از طریق این موتور جستجو را افزایش دهد. تنها مشکلی که این روش دارد ، هزینه های بالای آن است که در ازای هر کلیک از شما هزینه دریافت می گردد که این هزینه می تواند چیزی حدود یک تا دو دلار باشد. تبلیغات کلیکی گوگل برای شرکت ها و وب سایت هایی مناسب است که محصولات و خدمات گران قیمتی دارند و پرداخت هزینه های تبلیغاتی گوگل ادوردز برای آنها به صرفه تر است.

اگر قصد دارید سریع به افزایش بازدید گوگل برسید می توانید از ادوردز برای معرفی محصولات و خدمات سایت خود استفاده کنید، اما به فکر هزینه های بسیار بالای پرداخت به ازای هر کلیک نیز باشید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه نمایید: گوگل ادوردز یا سئو؟ کدام یک موثرتر است!

سئو عنوان جهت افزایش ورودی سایت

یکی از متاتگ های سایت که در نتایج جستجو به عنوان یکی از نمادهای سایت نمایش داده می شود ، عنوان صفحه است. در سئو تاکید زیادی بر منحصر به فرد بودن تگ عنوان و استفاده از کلمه کلیدی اصلی به همراه برخی از کلمات توصیفی مثل خوب ، زیبا ، ارزان و … شده است. از طرفی عنوان باید نهایتا در 70 کاراکتر خلاصه شود و در عین کوتاه بودن بتواند کاربران را مجذوب نماید. نسبت به سایت های رقیب ، احساس بهتری را در مخاطب ایجاد نماید تا منجر به افزایش نرخ کلیک و ورودی سایت از گوگل شود.

سئو متاتگ توضیحات

دومین فاکتوری که در نتایج جستجوی گوگل برای معرفی سایت به کاربران نمایش داده می شود، تگ توضیحات است. تگ دسکریپشن توضیحات مختصری در حد 160 کاراکتر را از صفحه به ربات های گوگل و کاربران ارائه می دهد. نه تنها در بهبود رتبه سایت موثر است بلکه در افزایش ورودی از طریق جذب و متقاعد کاربران نقش پررنگی دارد. معمولا باید در متاتگ توضیحات بهترین جملات مرتبط با موضوع اصلی صفحه را به همراه ارائه یک پیام جدید برای مخاطب ارائه دهید.

برای بهینه سازی تگ توضیحات حتما مطالعه کنید: انتخاب متاتگ توضیحات مناسب برای سایت

انتشار مقالات در لینکدین

لینکدین از جمله شبکه های اجتماعی است که علاوه بر ثبت لینک مقالات سایت ، به شما اجازه انتشار مقالات طولانی و با تعداد کلمات نامحدود را می دهد. درست مانند زمانی که در وب سایت خود مطلبی را منتشر می کنید ، می توانید در لینکدین نیز مطالبی با تصاویر ، درج هدینگ ، لینک سازی داخلی ، درج ویدئو یا صوت منتشر نمایید و درصورتیکه دقیق و صحیح این کار را انجام دهید ، امکان قرار گرفتن مطلب در رتبه های خوب نتایج گوگل وجود دارد که علاوه بر جذب بازدید مستقیم ، می تواند کاربران را به سایت شما هدایت کند و اعتبار سایت را افزایش دهد.

یکی از مزیت هایی که لینکدین دارد این است که شبکه اجتماعی متخصصین و کسب و کارهاست. پس انتشار هر مطلب در linkedin می تواند تاثیر زیادی در جذب مخاطبان تخصصی و بصورت غیر مستقیم و رایگان افزایش بازدید گوگل و ورود کاربران متناسب با موضوع فعالیت سایت شما باشد.

افزایش بازدید گوگل با انتخاب url  مناسب

زمانی که یک کاربر لینک سایتی را در نتایج جستجو می بیند. 3 عنصر را مشاهده می کند، تگ تایتل ، متاتگ توضیحات و url  صفحه! با مشاهده این سه مورد ، برای کلیک روی لینک مورد نظر تصمیم گیری می کند. نحوه سئو عنوان و تگ توضیحات را توضیح دادیم. برای انتخاب url مناسب ، چند نکته را باید به خاطر داشته باشید.

اولا url  کوتاه و بهینه باشد. ثانیا ، عبارت یا کلمه کلیدی در آدرس صفحه درج شود. از ذکر علائم در url  بپرهیزید. همچنین هرگز از _  استفاده نکنید و برای فاصله میان دو کلمه از خط فاصله یا –  استفاده نمایید. url  صفحات باید کاملا متمایز و منحصر به فرد باشد تا کاربر تفاوت محتوای دو صفحه را متوجه شود. شاید از فاکتور یکی از کوچکترین عوامل موثر در افزایش بازدید گوگل باشد ، اما همین عوامل کوچک دست به دست هم می دهند و تفاوت کیفیت دو سایت را رقم می زنند.

ثبت سایت در google my business

Google my business یک ابزار رایگان برای ارتقا و معرفی بهتر کسب و کارها به کاربران می باشد که می توانید در این سامانه اطلاعات کسب و کار خود ، شامل آدرس سایت و محل فعالیت ، شماره های تماس، موضوع فعالیت و سایر اطلاعات مهم را ثبت نمایید. در کل هرچه گوگل اطلاعات بیشتری از سایت شما داشته باشد ، درک ربات ها بالاتر خواهد رفت ، شناخت بهتری نسبت به وبسایت شما پیدا می کنند و اعتماد بیشتری خواهند داشت ، پس در نتایج رتبه بهتری نصیبتان می شود که افزایش بازدید گوگل را به همراه خواهد آورد.متاسفانه در حال حاضر my business در ایران فعال نیست و کاربران نمی توانند آدرس و مکان جغرافیایی کسب و کار خود را ثبت کنند.

برگزاری وبینار و کلاس آنلاین

کاربران عاشق یادگیری هستند و وبینار و آموزش های آنلاین روشی عالی برای انتقال اطلاعات به مخاطبان مشتاق است. همراه با یک کمپین تبلیغاتی یا سئو ، می توانید از وبینار برای افزایش بازدید گوگل استفاده نمایید و ترافیک بالایی را به سایت خود هدایت نمایید. استفاده از پلتفرم های برگزاری وبینار ، اطلاع رسانی از قبل به کاربران ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو ، تبیین روشن مباحث و آموزشها ، در نظر گرفتن تخفیف در زمان ثبت نام ، می تواند بازدیدکنندگان سایت را چند برابر کند.

در هر صنعتی که فعالیت دارید ، مسلما می توانید با برگزاری وبینار توضیحات مهمی درباره محصولات ، خدمات ، تولیدات جدید ، اطلاعات تخصصی درباره محصولات برندهای معتبر ، نحوه فعالیت ، آنباکسینگ محصول جدید و بسیاری از اقدامات دیگر ، ارائه کنید.

چرا افزایش ورود کاربران از گوگل اهمیت دارد؟

گوگل پر کاربرد ترین موتور جستجو در سرتاسر جهان و به خصوص ایران است که در طول شبانه روز تعداد زیادی از کاربران جهت دستیابی به اهداف خود اقدام به جستجو در دیتابیس بزرگ آن می کنند. براساس تحقیقات انجام شده ، گوگل بیش از 50 درصد ترافیک ورودی وب سایت ها را ایجاد می کند. از سوی دیگر ، قرار گرفتن سایت یا فروشگاه اینترنتی در لیست وب سایت های پیشنهادی گوگل هیچ گونه هزینه ای برای شما ندارد. پس اگر به دنبال رونق کسب و کار اینترنتی و ارتقای وب سایت خود هستید باید به اهمیت افزایش ورودی کاربران از گوگل واقف باشید.

اهمیت افزایش بازدید و ورودی سایت از گوگل

زمانی که بازدید سایت از طریق گوگل افزایش یابد ، احتمال فروش محصولات و کسب درآمد بالاتر خواهد رفت و اهداف مالی و اقتصادی شما محقق خواهد شد.

تمام بازاریابان و مدیران کسب و کارها ، به افزایش مشتری بینهایت علاقه مند هستند. در اینترنت ، تعداد مشتریان با تعداد بازدیدهایی که از سایت می شود ، رابطه مستقیم دارد. در این شرایط افزایش بازدید گوگل به عنوان یک هدف اصلی ، ضرورت  پیدا می کند. راه های متعددی برای افزایش بازدید گوگل وجود دارد که ما موثرترین ، کم هزینه ترین و بهترین روشها را به شما معرفی کریدم. بسیاری از این موارد کاملا رایگان هستند و با اجرای انها می توانید شاهد افزایش بازدید و رتبه گوگل سایت خود باشید. اما روشهای دیگری هم وجود دارد که بازدید سایت را از منبعی به غیر از گوگل تامین می کنند که در ادامه توضیح می دهیم.

مزایای افزایش بازدید گوگل

دریافت ترافیک و ورودی از گوگل ، یک عامل تعیین کننده در رشد کسب و کارهای اینترنتی است و برای شما مزایای زیر را به همراه دارد:

  • افزایش بازدید گوگل باعث می شود استراتژی بازاریابی خود را محک بزنید و بدانید چقدر موفق بوده اید
  • اطلاعات بیشتری در مورد سلایق و الگوهای رفتاری کاربران بدست آورید
  • اعتبار سایت در موتور جستجو را بهبود ببخشید
  • نرخ کلیک بیشتر ، مشتری بیشتر داشته باشید
  • کسب درآمد و سود بالاتر در نتیجه افزایش بازدید گوگل

اما نباید فراموش کنید ، که افزایش بازدید گوگل حتما باکیفیت باشد. ترافیک بیشتر ، اعتبار و رتبه و جایگاه سایت شما را در گوگل افزایش می دهد، به شرط اینکه طبیعی ، غیرمتقلبانه و باکیفیت باشد. اگر نرخ بازدید یا ایمپرشن سایت شما بالاست ولی نرخ کلیک پایین است ، باید به دنبال ایرادات و مشکلا بگردید. افزایش بازدید گوگل ، نیاز به رعایت و اجرای تمام اصول سئو ، از تولید محتوا تا تجربه کاربری و از درج صحیح متاتگ ها تا خرید بک لینک با کیفیت دارد.

ترفندهای افزایش بازدید خارج از گوگل

تمام موارد بالا به افزایش بازدید گوگل کمک می کنند، اما روش هایی نیز هستند که بازدیدکنندگانی خارج از موتورهای جستجو برای شما به ارمغان می آورند و اگرچه تاثیر مستقیم یا غیرمستقیمی بر رتبه سایت دارند اما نمی توان آنها را در دسته روش های قبلی قرار داد.

شبکه های اجتماعی خود منبع بزرگی برای تامین مخاطب هستند تا جاییکه برخی از کسب و کارها فقط برپایه بازاریابی شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند و عملا وبسایت یا فروشگاه اینترنتی ندارند. فیسبوک، لینکدین ، پینترست و اینستاگرام بهترین رسانه ها جهت افزایش بازدید سایت هستند. همینطور، سایتهای قدرتمند داخلی مثل ورزش3 یا برخی سایتهای خبری ، می توانند ترافیک سایت را به حداکثر برسانند.

انتشار تصاویر و ویدئو در اینستاگرام

به جرات می توان گفت که اینستاگرام ، محبوبترین شبکه اجتماعی در بین کاربران ایرانی است. این رسانه اجتماعی ، امکان بارگزاری و انتشار هرنوع تصویر ، ویدئو و کلیپی را به شما می دهد. خود اینستاگرام دارای یک موتور جستجو می باشد که کاربران می توانند عبارات ، محصولات یا خدمات مدنظر خود را به آسانی بیابند. به علاوه تبلیغات در صفحات پربازدید امکان جذب مخاطبان بیشتری را به شما می دهد.

اینستاگرام به علت اینکه یک اپلیکیشن موبایل است ، به راحتی در دسترس کاربران قرار دارد و هر فردی در هر موقعیت مکانی و زمانی به راحتی می تواند از آن استفاده کند. به همین دلیل انتشار تصاویر و ویدئو در این شبکه اجتماعی یکی از بهترین ایده های افزایش بازدید سایت است.

افزایش بازدید سایت با ارسال ایمیل

ایمیل مارکتینگ را می توان یکی از قدیمی ترین روش های بازاریابی اینترنتی دانست که همچنان نیز مزایای زیادی در افزایش ترافیک سایت ها دارد. ارسال ایمیل های تبلیغاتی ، بخشی از محتوای یک صفحه، اطلاع رسانی در رابطه با محصولات و خدمات، اعلام تخفیف یا پروموشن ، ارسال تصاویر و لینک سازی از طریق ایمیل روش های مناسبی هستند.

کافیست که مجموعه ای از ایمیل های کاربرانی که جز گروه هدف شما قرار دارند را بدست آورید. برای این کار می توانید در سایت خود قسمتی را برای دریافت ایمیل کاربران ورودی قرار دهید و یا یک بخش خبرنامه ایجاد نمایید. همچنین بسیاری از شرکتهای تبلیغاتی هستند که دیتاست های خوب و دسته بندی شده ای از ایمیل ها را دارند که متناسب با نوع فعالیتی که دارید می توانید از آنها بخواهید که آدرس ایمیلها را در اختیار شما قرار دهند.

تبلیغات فیسبوک

در مقاله بازاریابی در فیسبوک و مزایای آن ، اهمیت و روشهای تبلیغات در فیسبوک را توضیح داده ایم که پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید. فیسبوک به عنوان شبکه اجتماعی قدیمی و قدرتمند ، کاربران زیادی از سرتاسر دنیا دارد. این رسانه در طول زمان دستخوش بروزرسانی و تغییرات مثبت زیادی شده و امکان انتشار هرنوع محتوای با هر وضعیتی را به کاربر می دهد. انتشار مقالات ، متن ، فایل ، ویدئو ، تصویر ، صوت ، ساخت پروفایل کاری ، لینک سازی نامحدود، تبلیغات کلیکی ، بخشی از قابلیت های فیسبوک برای افزایش بازدید سایت و توسعه کسب و کارهای مختلف هستند که برخی از آنها علاوه بر تاثیر مستقیمی که دارند ، به علت اعتبار بالایی که فیسبوک برای گوگل دارد ، در بهبود رتبه سایت در گوگل نیز نقش بسزایی را ایفا می کنند.

آیا نرم افزار افزایش بازدید گوگل انتخاب خوبی است؟

مطابق اطلاعاتی که در این مقاله ارائه دادیم ، می توان نتیجه گرفت بازدید هایی ارزش دارند و می توانند به مشتریان شما تبدیل شوند که کاملا طبیعی و براساس اقدامات هدفمند تبلیغاتی و سئو انجام گرفته باشند. برخی با اعلام اینکه با نرم افزار افزایش بازدید گوگل می توانند بازدید سایت شما را به هر مقداری افزایش دهند ، مشکلات فراوانی را برای شما ایجاد می کنند. علاوه بر اینکه هزینه می پردازید و هیچ منفعتی برای شما ندارد ، درگیر جریمه گوگل و افت شدید رتبه سایت می شوید.

نرم افزار افزایش بازدید گوگل

گوگل با بروزرسانی الگوریتم های هوش مصنوعی ، رفتار کاربران را تحلیل می کند و تفاوت بازدید طبیعی که توسط یک انسان انجام می شود با بازدید یک ماشین که توسط نرم افزار افزایش بازدید گوگل ایجاد شده را متوجه می شود. پس قاطعانه به شما می گوییم که اینگونه نرم افزارها  و بازدیدها هیچ تاثیری در بهبود سئو یا رتبه سایت شما ندارند.

از طرفی افزایش بازدید گوگل ، زمانی ارزشمند است که کاربری با هدف خاصی روی سایت شما کلیک کند. اگر قرار باشد این کار توسط نرم افزار انجام شود که نمی توانید از نرم افزار یا ربات انتظار خرید و کسب درآمد داشته باشید.

پس به جرات و با قاطعیت تمام می توان گفت که نرم افزار افزایش بازدید گوگل ، یک کلاهبرداری تمام عبار است!



سوالات متداول

1 - چگونه آمار بازدید سایت از گوگل را بررسی کنیم؟

برای بررسی آمار ورودی های گوگل و سایر بازدیدکنندگان سایت، باید یکی از نرم افزارهای آنالیتیکس مثل Google Analytics یا Matomo را روی سایت خود نصب کنید.

2 - چرا محتواهایی که تولید می کنیم، از گوگل ورودی نمی گیرد؟

تولید محتوایی که مبتنی بر کیورد ریسرچ و بر اساس اصول سئو نباشد، بازدیدی از گوگل جذب نخواهد کرد. آمارها نشان می دهد بیش از 90 درصد محتواهای منتشر شده در وب، هیچ وقت هیچ بازدیدی از گوگل دریافت نمی کنند.

3 - هزینه افزایش بازدید گوگل چقدر است؟

مهمترین هزینه شما، زمان است. باید صبور باشید و با مشورت متخصصان سئو سایت خود را دائماً بهینه سازی کنید و محتوای هدفمند و با کیفیت تولید کنید تا بازدید گوگل سایت شما به مرور افزایش یابد.

4 - صفحات بلاگ بیشتر می توانند از گوگل بازدید بگیرند یا کتگوری ها؟

میزان ورودی گوگل به نوع کلمه کلیدی، میزان جستجوی آن، هدف جستجو، رتبه سایت شما، نرخ کلیک و عوامل متعدد دیگری بستگی دارد. صرفاً بلاگ یا کتگوری بودن یک صفحه نمی تواند بازدید گوگل آن را مشخص کند.

5 - آیا نرم افزارهای افزایش بازدید، به بازدید گوگل کمک می کنند؟

خیر. ما هیچ یک از روش هایی که به نحوی با هدف دستکاری نتایج گوگل انجام می شوند را توصیه و تأیید نمی کنیم. با تولید محتوای ارزشمند و لینک سازی طبیعی می توانید به نتایج مطلوب برسید.

6 - شهر محتوا چه خدماتی برای افزایش بازدید از گوگل ارائه می دهد؟

ما با ارائه خدماتی مثل تحقیق کلمات کلیدی، مشاوره لینک سازی، آنالیز سئو سایت و تولید محتوا، می توانیم به افزایش بازدید سایت شما از نتایج طبیعی جستجوی گوگل، کمک کنیم با ما در تماس باشید.