
کاربرد تولید محتوا به زبان انگلیسی
ضرورت و کاربرد تولید محتوا به زبان انگلیسی چقدر است؟ تولید محتوا چیست؟
و اصولا چرا باید به زبان انگلیسی محتوا تولید نمائیم؟ واقعیت این است که بسیاری از شرکتها، سازمانها و حتی موسسات بین المللی که در ایران و یا خارج از ایران مشغول به فعالیت هستند دارای وبسایت به زبانهای خارجی علاوه بر فارسی هستند.
این گونه کسب و کارها تنها محدود به داخل کشور ایران نبوده و در منطقه خاورمیانه، آسیا، اروپا و سایر مناطق جهان دارای مراودات تجاری و بین المللی هستند. همچنین برخی شرکتها که خدمات و محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر میکنند و یا دارای شرکای خارجی هستند و خلاصه اگر دقیقتر بنگریم بنگاههای اقتصادی زیادی وجود دارند که تنها به محدوده جغرافیایی ایران بسنده نکرده و در سطح بین المللی فعالیت دارند.
جایگاه زبان انگلیسی در سایتها
این گونه کسب و کارها برای توسعه بنگاه خود نیاز به تولید محتوا به زبان انگلیسی و یا هر زبان دیگری که با آن سر و کار دارند میباشند. بدیهی است که با توجه به موقعیت زبان انگلیسی در سطح بین المللی تقریبا تمام شرکتهای بین المللی دارای سایت به زبان انگلیسی نیز هستند.
نکته جالب توجه در مورد جایگاه زبان انگلیسی اینکه سهم زبان انگلیسی در محتوای سایتهای جهان در سال گذشته 51.4 درصد بوده به عبارتی حدود 51 درصد سایتهای موجود در دنیا به زبان انگلیسی نگارش شده است. حال چنانچه شرکتی بخواهد در این بازار رقابتی و سخت اقدام به فعالیت نماید باید سهم خود را از تجارت جهانی افزایش دهد. یکی از بهترین راههای افزایش شناخت برند، محصولات و فروش تولید محتوا به زبان انگلیسی است.
بازاریابی دیجیتال به زبانهای خارجی
هر کسب و کار پس از این که توانست جای پای خود را در بازار ایران مستحکم کند، وقت آن است که به فکر بازارهای برونمرزی باشد. حتی بسیاری از محصولات اولین مراحل توسعه بازار آن در کشورهای دیگر میگذرد. مثلا شرکتهایی که در زمینه توریسم و به ویژه توریسم درمانی فعالیت میکنند، نخستین مراحل بازاریابی آنها برونمرزی و در ارتباط با سایر ملتها است. نخستین گام در بازاریابی بینالمللی، تولید اسناد راهنما و وب سایت به زبان خارجی است. زبان انگلیسی (English language) به عنوان یک زبان بینالمللی در اولویت اول این کار قرار خواهد داشت. بنابراین میتواند ادعا کرد که تولید محتوا به زبان انگلیسی، نخستین گام در جهت بازاریابی دیجیتالی خواهد بود.
علاوهبراین با گسترش شبکههای اجتماعی در داخل و خارج از کشور، تولید محتوا به زبان فارسی و انگلیسی در این شبکهها نیز اهمیت دوچندان داد. حتی یک کسب و کار کوچک نیز میتواند با بهرهگیری از تکنیکهای تولید محتوا و بازاریابی دیجیتال به زبانهای خارجی، سهم مهمی از بازار را به دست آورد. به کمک تولید محتوای انگلیسی در مورد خدمات و محصولات خود، کسب و کارها میتوانند خیلی سریعتر از قبل بتوانند به سمت اهداف خود اوج بگیرند.
تولید محتوای انگلیسی میتواند بازدی کنندههای بسیار زیادی را از طریق موتورهای جستجوی اینترنتی، به سایت شما بکشاند و کسب و کار شما را در مرزهای خارج از ایران تقویت کند.وقتی شما یک سایت چندزبانه داشته باشید، تولید محتوا به این زبانها، عینا معادل با فروش کالا و خدمات خواهد بود. شما میتوانید در فرآیند تولید محتوا از همکاران خود بخواهید که محتوای آموزشی، اطلاعرسانی و تبلیغاتی مرتبط با شرکت شما را تولید کنند؛ حتی میتوانید این کار را برونسپاری نمایید.
در اثر این تلاشها فروش شما به طور قابل ملاحظهای افزایش خواهد یافت. حتی میتوانید از افرادی که کار تولید محتوا را برای شما انجام میدهند، بخواهید که ارتباط با مشتریان را نیز حفظ نمایند و اطلاعات مورد نیاز هر فرد را در اختیار او قرار دهند.
مزایای تولید محتوا به زبان انگلیسی
از جمله مزایای تولید محتوا به زبان انگلیسی این است که با تولید محتوای انگلیسی کسب و کار خود را به بیش از نیمی از مردم دنیا معرفی خواهید نمود.
افزایش اعتبار، افزایش شناخت از برند و محصولات، افزایش مشتریان و در نهایت رونق کسب و کار شما با تولید محتوا به زبان انگلیسی اتفاق خواهد افتاد. شرکتهای معتبری که چشم اندازی فراتر از کشور ایران برای خود در نظر گرفته و به جهانی شدن میاندیشند به تولید محتوای زبان انگلیسی نیاز دارند.
تیمهای تخصصی تولید محتوا به زبان انگلیسی که کار با کیفیت و اصولی تحویل مشتریان نمایند محدودند. لذا انتخاب شرکت معتبر در زمینه تولید محتوای انگلیسی که بتوانید با اطمینان کسب و کار خود را به آن بسپارید حائز اهمیت زیادی است. با تولید محتوا به زبان انگلیسی گستره فعالیت کسب و کار شما به مرزهای جغرافیایی محدود نشده و تبدیل به یک شرکت بین المللی (international company) با اعتبار جهانی خواهید شد. با توجه به ضرورت و مزایای تولید محتوا به زبان انگلیسی در رونق کسب و کار شما به معرفی یکی از شرکتهای معتبر تولید محتوای انگلیسی بنام رایا مارکتینگ که از سوابق درخشانی برخوردار است به شرح ذیل میپردازیم.
افرادی که تولید محتوا به زبان انگلیسی را انجام میدهند چه ویژگی ها و خصوصیات و تخصص هایی باید داشته باشند؟
تولید محتوا به زبان انگلیسی کاری کاملا حرفه ای و تخصصی است و نویسنده آن باید از دانش و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد. از آنجا که چنین محتوایی قرار است به زبان دیگری تولید شود،
دقت و تمرکز بالا همراه با دانش تخصصی نویسنده را میطلبد. در تولید محتوا به زبان انگلیسی، نویسنده افزون بر آگاهی کامل از اصول و قواعد تولید محتوای سئو شده بایستی تسلط کافی به زبان انگلیسی نیز داشته باشد تا قادر باشد مفاهیم فارسی مد نظر را به انگلیسی تالیف کند. البته شایان ذکر است که برای تولید محتوای انگلیسی ضرورتی ندارد که شما دارای مدارک تاپ زبان مثل تافل و آیلتس باشید، چیزی که لازم است آگاهی از نحوه ی نگارش انگلیسی یا به اصطلاح مهارت رایتینگ است تا جملات نامفهوم و بیهوده ای تولید نشوند.
نویسنده تولید محتوا به زبان انگلیسی بایستی این مهارت و توانایی را داشته باشد که مطالب مورد نظر را سئو شده و به صورت یک مطلب انگلیسی محاوره ای تالیف کند. تحریر رسمی و آکادمیک محتوای انگلیسی چندان جالب از آب درنمی آید. با توجه به آنچه گفته شد به یقین دریافتید که تولید محتوا به زبان انگلیسی یک کار کاملا تخصصی می باشد که حتما باید به فرد کاربلد و متخصص آن سپرده شود. نداشتن دانش و تجربه کافی در نگارش هر نوع محتوایی چه فارسی چه انگلیسی، عربی و یا هر زبان دیگری می تواند افزون بر کاهش رتبه وبسایت شما، موجب بی اعتبار شدن نزد کاربران و موتورهای جستجو نیز گردد. امروزه تولید محتوای انگلیسی بیش از پیش مورد اهمیت قرار گرفته است و نقش بسیار مهمی در افزایش بازدید وب سایت یک برند یا کسب و کار اینترنتی دارد.
آیا نکات مربوط به سئو در تولید محتوای انگلیسی باید رعایت شوند؟
جالب اینجاست که تولید محتوا به زبان انگلیسی هم همچون محتوای فارسی نیازمند نگارش بر پایه ی اصول سئو، رعایت چگالی کلمات کلیدی و سایر اصول و قوانین محتوا نویسی میباشد. اگر چه تولید محتوا پرخرج بود ولی رایا مارکتینگ با راهکاری ویژه توانسته است ضمن حفظ کیفیت، هزینه تولید محتوا را به شدت کاهش دهد.
شرکت رایا مارکتینگ با پرسنل حرفه ای خود و با همکاری بیش از 7 هزار نویسنده ی آزموده شده و مجرب، محتوای انگلیسی شما را در زمینه های مختلف و با کیفیتی مثال زدنی در کوتاهترین زمان ممکن و هزینهای مناسب تولید میکند. از آنجایی که محتوا نویسی به زبان انگلیسی تخصصیتر و دشوارتر از تولید محتوا به زبان فارسی است، بنابراین انجام آن نیازمند تیمی کارآزموده و آشنا به اصول و قواعد محتوا نویسی انگلیسی با رعایت اصول سئو میباشد.
معرفی برند و بازار یابی محتوا
با پیاده سازی بازاریابی محتوا و تولید محتوا به زبان انگلیسی همراه با رعایت کلیه اصول سئو توسط تیم نویسندگان رایا مارکتینگ، صفحه ی شما موقع سرچ کاربران در موتورهای جستجو به خصوص معروفترین آنها یعنی گوگل، در صفحه اول نمایش داده شده و آمار بازدید سایتتان به طرز شگفت انگیزی افزایش می یابد. با تکرار این کار و تولید محتواهای کاربردی و با کیفیت طبق یک برنامه ریزی منظم هفتگی یا ماهانه، برند، محصولات و خدمات سایتتان سریعا شناخته شده و در نهایت موجب ارتقا و توسعهی کسب و کار شما میگردد.
این در حالی است که با وجود اینکه اکنون بیش از 90 درصد کسب و کارها بازاریابی محتوایی را اولویت معرفی برند خود قرار داده اند اما تقریبا 30 درصد از آنها موفق به ارائه ی محتوایی جذاب و اثربخش هستند و مابقی موفقیت چندانی به دست نیاورده اند. لذا با سپردن کار به کاردان شما نیز می توانید در دسته ی آن 30 درصد قرار بگیرید.