یکشنبه، 16 بهمن 1401

مطالب و مقالات

مراحل اصلی تولید یک ویدیو تبلیغاتی

مراحل اصلی تولید یک ویدیو تبلیغاتی

یکی از مهمترین بخش های این مطلب در مورد اینکه تیزر چیست؟ این است که برای ساخت آن چه مرحله های اصلی وجود دارد.

درک نوردهی

درک نوردهی

زمانی که شما درک دقیقی در مورد دیافراگم، سرعت شاتر و ایزو، و این که چطور بر ظاهر عکس های شما تاثیر می گذارند پیدا کردید، باید همه آنها را در کنار هم قرار دهید و یاد بگیرید که آنها چطور با هم تعادل پیدا می کنند تا بتوانید یک نوردهی خوب ایجاد کنید.

سکانس چیست؟

سکانس چیست؟

اصولا به یک برداشت از یک صحنه پلان گفته می شود که از به هم چسبیدن چند پلان سکانس به وجود می آید. آسمونی در این بخش اطلاعات کاملی در مورد سکانس آماده کرده است که از همراهان عزیز دعوت می کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

تولید محتوا به زبان فارسی

تولید محتوا به زبان فارسی

همه چیز درباره تولید محتوا به زبان فارسی را با هم بررسی کنیم. بدین منظور باید با مفهوم تولید محتوا و سایر مفاهیم مشابه در حوزه تولید محتوا با هم آشنا شویم. همچنین در ادامه به اینکه تولید محتوا چه کارایی دارد و در چه حوزه‌هایی امکان پذیر است، اشاره خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات در این زمینه با ما تا انتها همراه باشید.

طراح سایت کیست؟

طراح سایت کیست؟

یک طراح سایت با توجه به اینکه در چه پروسه‌ای از طراحی وب سایت درگیر است، وظایف مختلفی دارد. به صورت کلی در طراحی و راه اندازی یک سایت، به دو تیم یا فرد برای طراحی Back-end یا همان بخش کدها و Front-end یا همان بخش گرافیکی و قابل نمایش سایت نیاز داریم.

انواع تیزر تبلیغاتی کدام اند؟

انواع تیزر تبلیغاتی کدام اند؟

بعد از این که در مورد این که تیزر تبلیغاتی چیست؟ اطلاعات کاملی بدست آوردیم نوبت به انواع مختلف آن می رسد.

دوربین خود را بشناسید

دوربین خود را بشناسید

آیا فکر می کنید برخی عکاسان حرفه ای وجود دارند که به طور کامل نمی دانند چطور دوربین خود را کنترل کنند؟ درست است. من از کجا می دانم؟

اکستریم لانگ شات (Extreme Long Shot)

اکستریم لانگ شات (Extreme Long Shot)

در این سبک از تصویربرداری، از یک منطقه بسیار گسترده برای نشان‌دادن مقیاس موضوعات در رابطه با محیط‌شان استفاده می‌کنند

قواعد و اصول خوانایی تولید محتوا

قواعد و اصول خوانایی تولید محتوا

خوانایی یکی از جنبه های مهم در دنیای تولید محتوا است. متن هایی که خوانا هستند و خیلی راحت و بدون دردسر خوانده می شوند کاربر را جذب می کنند. برخلاف آن متن هایی که از قواعد خوانایی پیروی نمی کنند معمولا کاربران را زود خسته می کنند و حتی کامل هم خوانده نمی شوند. مثلا وقتی شما یک مقاله علمی در یک ژورنال را می خوانید فونت ریز و متن یک دست و یکنواخت همان ابتدای کار شما را خسته می کند. اما یک متن در یک وبسایت هیجان انگیز هر چقدر هم که از نظر موضوع پیچیده باشد می تواند شما را جذب کند و حتی شما را وادار می...