مطالب و مقالات
چگونه یک پیج موفق در اینستاگرام داشته باشیم؟
یک پیج اینستاگرام موفق چه رازهایی دارد؟ روزی چندبار به این سوال فکر میکنید؟ سال 2019، برندها در حدود 20 میلیارد دلار برای تبلیغات اینستاگرام هزینه کردند. یعنی 5.1 میلیارد دلار بیشتر از کل درآمد یوتیوب در سال 2019. در سال 2020 قطعا رقابت برای جلب توجه مخاطبان و وفادار نگه داشتن آنها به برند، داغتر بود. استوری اینستاگرام در سال 2020، به تنهایی 1.7 میلیارد دلار فروش داشته ، با رشد 150 درصدی نسبت به سال قبل. اینستاگرام مکانی برای نشان دادن اقتدار، شخصیت و قلب برند شما با استفاده...
SEO و چگونگی حفظ آن در وبسایت
SEO و چگونگی حفظ آن در وبسایت
تبلیغات رایگان صدا و سیما با حیطه نما !
تبلیغات رایگان صدا و سیما با حیطه نما !
افزایش بازدید سایت از گوگل
اگرچه که افزایش بازدید گوگل به عنوان یکی از منابع بالا بردن بازدید و ترافیک سایت است و موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی نیز موثر هستند ، اما گوگل به عنوان موتور جستجوی اصلی برای ایجاد بازدید طبیعی برای سایت ها است و به همین دلیل افزایش ورودی کاربران از گوگل اهمیت زیادی دارد. مدیران هر وب سایت یا فروشگاه اینترنتی تلاش می کنند به ورود کاربران به سایت خود را از طریق سئو افزایش دهند و با رساندن سایت به 3 لینک اول گوگل ، نرخ کلیک سایت ( ctr ) را بالا ببرند. جهت تحقق این هدف ، چند...
آموزش تولید محتوا رایگان
یادگیری و آموزش تولید محتوا بصورت آنلاین و حضوری امکان پذیر است و شما را مسلط به روش های بازاریابی اینترنتی و اصول تبلیفات با استفاده از انواع محتوای متنی ، تصویری و ویدئویی می کند. حوزه تولید محتوا ظرفیت های زیادی را برای کار افرادی با مهارت های ارتباطی عالی ، توانایی نوشتن ، مهارت بازاریابی و تفکر تبلیغاتی دارد. با آموزش تولید محتوا که ما در این مطلب رایگان ارائه می دهیم ، علاوه بر اینکه می توانید وبسایت یا کسب و کار خود را توسعه دهید ، خواهید توانست به عنوان یک کسب و کار کاملا مجزا و...
چگونه پیج اینستاگرام را در گوگل ثبت کنیم
اینستاگرام یک پلتفرم بصری قدرتمند است که بازاریابان میتوانند از مزایای آن استفاده کنند. به طور طبیعی هر فردی که در مارکتینگ شبکه ای، فعالیتی دارد، میداند که باید از تمام مزایای ممکن در این اینستاگرام، استفاده کند. در واقع باید اکانت اینستاگرام شما به عنوان یک دیجیتال مارکتر، فراتر از اینستاگرام یک فرد عادی، گسترش پیدا کند.
تاریخچه سئو (search engine optimization)
زمانی که پای موتورهای جستجو به خانهها باز شد وخانوادهها دسترسی راحت به اینترنت داشتند، دسترسی به اطلاعات، بسیارآسان شد. اما تنها مشکل، کیفیت آن اطلاعات بود. در آن زمان، نتایجی که موتورهای جستجو (جهت مطلاعه تاریخچه موتورهای جستجو این “مقاله” را مطالعه نمایید.) در پاسخ به جستجو کاربران میدادند، تنها مطابق عبارتی بود که آنها تایپ کرده بودند. همین مسئله باعث شد تا مدیران سایت به استفاده متعدد کلمات کلیدی (بدون معیار و اندازه) در وبسایت خود بپردازند....
پست های اینستاگرام و ایده های خلاقانه
اینکه چه محتوایی در اینستاگرام خود قراردهید سوالی است که خیلی ها به آن فکر میکنند معمولا پست هایی که این روزها در اینستاگرام دیده می شوند چنگی به دل نمی زنند. اکثر پست ها تکراری و یکنواخت شده اند. در صورتی که پست هایی که در اینستاگرام خود منتشر می کنید باید خلاقانه و در عین حال جذاب باشد تا افراد بیشتری به دنبال کردن شما ادامه دهند. بسیاری از پیج هایی که فالوور های خود را از دست می دهند به خاطر ارائه نکردن محتوای خوب و جذاب در اینستاگرام است. بسیاری از کسب و کارهایی که قصد دارند تا از...
Google Analytics چیست؟
اگر اطلاعاتی در مورد Google Analytics ، ابزار قدرتمند موتورجستجو گوگل ندارید و آن را در وب سایت خود نصب نکردهاید یا آن را نصب کردهاید،اما هرگز به اطلاعات خود نگاه نکردهاید. پس این مقاله برای شما مناسب است. باورش سخت است اما هنوز وب سایتهایی هستند که از Google Analytics برای اندازه گیری میزان بازدید خود استفاده نمیکنند. درادامه به این موضوع میپردازیم که چرا به آن نیاز دارید، چگونه میتوانید آن را داشته باشید و چگونه از آن استفاده کنید. اگر...