مطالب و مقالات
مشاغلی که طراحی سایت ایجاد کرد
بعد از فراگیر شدن طراحی وب سایت ، مشاغل مختلفی برای پیشرفت کسب و کار در دنیای اینترنت به وجود آمدند یکی از این مشاغل دیجیتال مارکتینگ است. بازاریابی دیجیتال به وب سایت ها کمک میکرد تا بیشتر از قبل دیده شوند و همین مساله باعث افزایش فروش آها و پیشرفت کسب و کارشان در دنیای بزرگ اینترنت بود.
کاربرد تولید محتوا به زبان انگلیسی
ضرورت و کاربرد تولید محتوا به زبان انگلیسی چقدر است؟ تولید محتوا چیست؟ و اصولا چرا باید به زبان انگلیسی محتوا تولید نمائیم؟ واقعیت این است که بسیاری از شرکتها، سازمانها و حتی موسسات بین المللی که در ایران و یا خارج از ایران مشغول به فعالیت هستند دارای وبسایت به زبانهای خارجی علاوه بر فارسی هستند. این گونه کسب و کارها تنها محدود به داخل کشور ایران نبوده و در منطقه خاورمیانه، آسیا، اروپا و سایر مناطق جهان دارای مراودات تجاری و بین المللی هستند. همچنین برخی شرکتها...
انواع روش های دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ انواع مختلفی دارد که هر کسب و کاری متناسب با هدف و بودجه مورد نظرش آن را انتخاب می کند. 1. بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) در این روش از دیجیتال مارکتینگ نحوه ارتباط شما با مشتری در ذهن افراد باقی می ماند. بازاریابی درونگرا این امکان را فراهم می کند تا حس اعتماد و صمیمیت را در مشتری بوجود آورید. به این ترتیب امکان هدایت مشتری به عمل موردنظرتان فراهم می شود. بازاریابی درونگرا در 3 مرحله انجام می شود: جذب مشتری: به کمک تولید محتوای کاربردی و مفید، مشتری به کسب...
سرچ کنسول گوگل چیست؟
سرچ کنسول گوگل (Google Search Console) که قبلاً با عنوان گوگل وبمستر تولز (Webmaster Tools به معنی ابزارهای مدیران وب) در دسترس بود (و هنوز هم در نزد بسیاری از اهلفن و عامه مردم، بهخصوص نسخه قدیمی آن باهمین نام شناخته میشود)، بستر رایگانی است که همه مدیران و صاحبان وبسایتهای مختلف میتوانند بهمنظور نظارت بر کارکرد گوگل در وبسایت یا وبسایتهای خود و همچنین بهبود حضور طبیعی یا اُرگانیگ خود در اینترنت از آن بهرهبرداری کنند. ازجمله...
اهمیت بازاریابی دیجیتال
ممکن است برایتان سوال شود که چرا دیجیتال مارکتینگ انجام دهید؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، شما میتوانید توسط دیجیتال مارکتینگ کسب و کار خود را به افراد بیشتری با کمترین هزینه نسبت به تبلیغات سنتی معرفی کنید. همچنین امکان تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل، توسط دیجیتال مارکتینگ وجود دارد. در ادامه به بررسی مزیت های دیجیتال مارکتینگ می پردازیم.
چطور Google Search Console را به وبسایت اضافه کنیم؟
قبل از هرچیز، گوگل برای اینکه به شما اجازه استفاده از ابزار Search Console را بدهد شما باید تأیید کنید که صاحب وبسایت هستید. این اولین قدم برای متصل کردن GSC به سایت است که در ادامه آن را آموزش میدهیم. به جز این، چندین مرحله دیگر هم برای راهاندازی صحیح کنسول سرچ گوگل مورد نیاز است که همگی آنها را یکی پس از دیگری و به صورت قدم به قدم توضیح میدهیم.
مزایای تولید محتوا انگلیسی چیست؟
خیلی از کسب و کارهایی که در داخل کشور خودشان توانسته اند به موفقیت ها و دستاوردهای مهم و معتبری برسند، سعی می کنند مرزهای سودآوری خودشان را گسترش داده و تنها به موفقیت و سود درون مرزی بسنده نکنند با گسترش شبکه های مجازی و به ویژه بالا رفتن آمارهای سرچ در موتورهای جستجو می توان گفت که خیلی از افراد یا کسب و کارها تمایل به ورود در این عرصه را دارند. از آنجا که در بازار جهانی تمام معاملات به زبان انگلیسی انجام می شود و همچنین تولید محتوا و بازاریابی از طریق محتوا در بازاریابی دیجیتال نقش مهمی ایفا می...
انواع محتوا آشنا شوید
وقتی صحبت از محتوا و تولید محتوا میشود، ذهن بهسراغ محتوای متنی و در اصل مقاله و مطالب درون سایتها و رسانهها میرود اما در اصل باید محتوا را کاملتر نگاه کنیم. محتوا هر آن چیزی است که قابل ارائه باشد. اینکه محتوای ما که میتواند پیام ما باشد، در چه فرمی است، مهم نیست. در این مقاله قصد داریم محتوا را در چهار دستهبندی متنی، تصویری، ویدیویی و صوتی معرفی و بررسی کنیم. هر از یک انواع محتوا ویژگیهای خاص خود را دارند و باید در شرایط و کانالهای درست...
تاثیر بک لینک روی سئو سایت
به زبان ساده، هنگامیکه یک وبسایت به یک وبسایت دیگر لینک میدهد، یک بک لینک ساخته شده است. به بک لینک، inbound link یا «لینک ورودی» هم گفته میشود، زیرا باعث میشود که مردم «وارد» سایت ما شوند. External link یا «لینک خارجی» هم یکی دیگر از عناوین بک لینک است و علت این نامگذاری آن است که کاربران به «خارج» از وبسایتی که در آن حضور دارند هدایت میشوند.